Biuletyn Informacji Publicznej Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach
Czytaj stronęZatrzymaj czytanie stronyPrzerwijWznów
A-AA+
AAA⇅A
AAA⟷A
AAA
        Szukaj   Wyczyść

Sprawozdawczość w I kwartale 2005 r.

Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w I kwartale 2005 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
  • 155 sprawozdań Rb - 27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 24 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 149 sprawozdań Rb - 28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 18 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 151 sprawozdań Rb - NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 20 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 138 sprawozdań Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 7 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 137 sprawozdań Rb - N o stanie należności w tym 6 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 106 sprawozdań Rb - PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowych
    w tym 4 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 148 sprawozdań Rb - 30 z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych
    w tym 6 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 23 sprawozdania Rb - 31 z wykonania planów finansowych gospodarstw pomocniczych w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 276 sprawozdań Rb - 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych w tym 6 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 132 sprawozdania Rb - 33 z wykonania planów finansowych funduszy celowych nie posiadających osobowości prawnej w tym 11 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
  • 116 sprawozdań Rb - 27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami,
  • 116 sprawozdań Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego,
  • 116 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego.


Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła
i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
  • 222 zbiorcze sprawozdania Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
  • 216 zbiorczych sprawozdań Rb - N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego

Wytworzył/Wprowadził: Wioletta Krawczyk 2005-04-22 15:00:39
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-04-22 15:01:17

Zmienił: Wioletta Krawczyk 2005-04-22 15:00:39
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-04-22 15:01:17

Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.

Zamknij