Biuletyn Informacji Publicznej Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach
Czytaj stronęZatrzymaj czytanie stronyPrzerwijWznów
A-AA+
AAA⇅A
AAA⟷A
AAA
        Szukaj   Wyczyść

HOT-LINE dla SJO BeSTi@

Wsparcie techniczne pełnomocników wdrożenia systemu SJO BeSTi@.

Rozpoczęcie świadczenia Usług Konsultacji dotyczących wsparcia technicznego pełnomocników wdrożenia systemu SJO BeSTi@


 


Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że w dniu 1 czerwca zawarło z Sygnity SA dwumiesięczną umowę na świadczenie usług wsparcia technicznego pełnomocników wdrożenia systemu SJO BeSTi@.


Usługi konsultacyjne świadczone będą w okresie od 2 czerwca 2010 r. do 31 lipca 2010 r. w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.


 


 


Zakres Usług Konsultacyjnych


 


Na podstawie zawartej  Umowy Wykonawca  zobowiązuje się do świadczenia na zasadach określonych poniżej  następujących Usług Konsultacyjnych:


1.      Telefoniczne wsparcie pełnomocników wdrożenia JST w zakresie merytorycznym i technicznym, dotyczącym eksploatacji Oprogramowania, przy pomocy jednej dedykowanej linii telefonicznej,


2.      Obsługa listy najczęściej zadawanych pytań (FAQ) na Portalu,


 


Zasady realizacji Usług Konsultacyjnych


1.      Zasady realizacji Usług Konsultacyjnych wymienionych w punkcie 1 powyższego zakresu usług:


a.       Usługi będą świadczone za pomocą jednej, dedykowanej linii telefonicznej, pod numerem telefonu:Tel. 32  720 11 96,


b.      Usługi świadczone będą w Dni Robocze w godzinach 8:00 – 16:00 ,


c.       Usługi świadczone będą na rzecz pełnomocników wdrożenia JST,


d.      Konsultacje dotyczyć będą następujących tematów:


                                                   i.      Instalacja i konfiguracja systemu SJO BeSTi@;


                                                 ii.      Integracja systemów SJO BeSTi@ i BeSTi@;


                                                iii.      Użytkowanie systemu w zakresie modułów – sprawozdania, plany finansowe, administracja, raporty (w zakresie podstawowym);


                                               iv.      Podstawowe zagadnienia merytoryczne dotyczące sprawozdawczości oraz planów finansowych jednostek organizacyjnych,


e.       Wykonawca będzie gromadził statystyki dotyczące:


                                                   i.      Liczby odebranych telefonów;


                                                 ii.      Liczby problemów, które zostały rozwiązane w trakcie konsultacji;


                                                iii.      Liczby problemów, które nie zostały rozwiązane w trakcie konsultacji.


2.      Zasady realizacji Usług Konsultacyjnych wymienionych w punkcie 2 powyższego zakresu usług :


a.       Na podstawie konsultacji prowadzonych drogą telefoniczną oraz e-mailową Wykonawca będzie prowadził rejestr najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami,


b.      Wykonawca będzie zamieszczał na PORTALU zaktualizowaną wersję tego rejestru w tym tygodniu w którym otrzymane pytania  nie powtarzają się  w stosunku do pytań zawartych w rejestrze z poprzedniego tygodnia.

Wytworzył/Wprowadził: Wioletta Krawczyk 2010-06-14 11:18:07
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2010-06-14 11:19:21

Zmienił: Wioletta Krawczyk 2010-06-14 11:18:07
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2010-06-14 11:19:21

Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.

Zamknij