Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w III kwartale 2004 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
- 151 sprawozdań Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 20 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 150 sprawozdań Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 19 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 152 sprawozdania Rb-NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 21 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 137 sprawozdań Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 6 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 133 sprawozdania Rb-N o stanie należności, w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 105 sprawozdań Rb-PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowych, w tym 3 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 149 sprawozdań Rb - 30 z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych w tym 11 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 20 sprawozdań Rb - 31 z wykonania planów finansowych gospodarstw pomocniczych w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 224 sprawozdania Rb - 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych, w tym 4 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 139 sprawozdań Rb - 33 z wykonania planów finansowych funduszy celowych nie posiadających osobowości prawnej, w tym 8 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 116 sprawozdań Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości
- 116 sprawozdań Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego,
- 116 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego.
Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
-
286 zbiorczych sprawozdań Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
-
286 zbiorcze sprawozdania Rb-N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego.
Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.