Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w 2003 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
- 670 sprawozdań Rb - 27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 140 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 661 sprawozdań Rb - 28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 131 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 634 sprawozdania Rb - NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 104 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 563 sprawozdania Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 33 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 559 sprawozdań Rb - N o stanie należności w tym 29 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 218 sprawozdań Rb - PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowych w tym 14 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 273 sprawozdania Rb - 30 z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych w tym 31 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 69 sprawozdań Rb - 31 z wykonania planów finansowych gospodarstw pomocniczych w tym 6 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 270 sprawozdań Rb - 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych w tym 42 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 316 sprawozdań Rb - 33 z wykonania planów finansowych funduszy celowych nie posiadających osobowości prawnej w tym 52 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 467 sprawozdań Rb - 27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, w tym 3 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 473 sprawozdania Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego w tym 9 sporządzonych po skorygowaniu,
- 481 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego w tym 17 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 17 lutego 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania i trybu przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ulg i zwolnień, Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej dane zawarte w 309 wnioskach o ich przyznanie w tym 3 sporządzone po skorygowaniu.
Wnioski o przyznanie części subwencji rekompensującej utracone dochody z tytułu ustawowych ulg i zwolnień określonych w ustawach: o podatku rolnym, o podatku leśnym, o jednostkach badawczo-rozwojowych, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych oraz w ustawie Prawo geologiczne i górnicze za 2002 r. według stanu na dzień 31.12.2002 r. sporządzone zostały i przysłane do RIO przez 101 gmin i 1 miasto na prawach powiatu.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 25 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania i trybu przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ustawowych ulg i zwolnień, Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej dane zawarte w 204 wnioskach o ich przyznanie. Wnioski o przyznanie części subwencji rekompensującej utracone dochody z tytułu ustawowych ulg i zwolnień określonych w ustawach: o podatku rolnym, o podatku leśnym za 2003 r. według stanu na dzień 30.06.2003 r. sporządzone zostały i przysłane do RIO przez 101 gmin i 1 miasto na prawach powiatu.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
- 1417 zbiorczych sprawozdań Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego.
- 1421 zbiorczych sprawozdań Rb - N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego w tym 4 sporządzone po skorygowaniu
Pobierz plik:
Informacja o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie danych dotyczących naliczania subwencji
i przekazanych właściwym organom przez RIO w 2003 r. na podstawie art. 10 ustawy o rioWytworzył/Wprowadził: Renata Zasada-Wójcik 2004-02-18 14:31:39
Opublikował: Renata Zasada-Wójcik 2004-02-18 14:32:10
Zmienił: Renata Zasada-Wójcik 2004-02-18 14:31:39
Opublikował: Renata Zasada-Wójcik 2004-02-18 14:32:10
Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.