Biuletyn Informacji Publicznej Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach
Czytaj stronęZatrzymaj czytanie stronyPrzerwijWznów
A-AA+
AAA⇅A
AAA⟷A
AAA
        Szukaj   Wyczyść

Sprawozdawczość w 2004 roku

  1. Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w 2004 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
    • 656 sprawozdań Rb - 27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 136 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 631 sprawozdań Rb - 28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 111 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 628 sprawozdań Rb - NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 108 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 544 sprawozdania Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 24 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 541 sprawozdań Rb - N o stanie należności w tym 21 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 216 sprawozdań Rb - PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowychw tym 12 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 293 sprawozdania Rb - 30 z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych w tym 13 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 46 sprawozdań Rb - 31 z wykonania planów finansowych gospodarstw pomocniczych w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 464 sprawozdania Rb - 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych w tym 19 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 272 sprawozdania Rb - 33 z wykonania planów finansowych funduszy celowych nie posiadających osobowości prawnej w tym 16 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 465 sprawozdań Rb - 27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 466 sprawozdań Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,

    • 466 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,

    Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.

  2. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 lutego 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania i trybu przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ustawowych ulg i zwolnień (Dz.U. Nr 13, poz.118) Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej dane zawarte w 3 skorygowanych wnioskach o ich przyznanie.
  3. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 25 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania i trybu przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ustawowych ulg i zwolnień, Izba sprawdziła i wprowadziła
    do ewidencji komputerowej dane zawarte w 206 wnioskach o ich przyznanie, w tym 2 sporządzonych po skorygowaniu. Wnioski o przyznanie części subwencji rekompensującej utracone dochody z tytułu ustawowych ulg i zwolnień określonych
    w ustawach: o podatku rolnym, o podatku leśnym za 2003 r. według stanu na dzień 31.12.2003 r. sporządzone zostały i przysłane do RIO przez 101 gmin i 1 miasto
    na prawach powiatu.

  4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
    • 1164 zbiorczych sprawozdań Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
    • 1159 zbiorczych sprawozdań Rb - N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości


  5. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 153, poz. 1752) do Izby w 2004 r. wpłynęły 104 bilanse z wykonania budżetów oraz 120 zbiorczych bilansów jednostek budżetowych, 61 zbiorczych bilansów zakładów budżetowych i 15 zbiorczych bilansów gospodarstw pomocniczych

Wytworzył/Wprowadził: Wioletta Krawczyk 2005-02-10 10:41:38
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-02-10 10:42:03

Zmienił: Wioletta Krawczyk 2005-02-10 10:41:38
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-02-10 10:42:03

Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.

Zamknij