- 177 sprawozdań Rb - 27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 48 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 168 sprawozdań Rb - 28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 39 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 151 sprawozdań Rb - NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 22 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 131 sprawozdań Rb - Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 137 sprawozdań Rb - N o stanie należności, w tym 8 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 7 skorygowanych sprawozdań Rb - PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowych,
- 3 skorygowane sprawozdania Rb - 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych,
- 117 sprawozdań Rb - 27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości
- 116 sprawozdań Rb - 50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego,
- 116 sprawozdań Rb - 50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego.
Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 lutego 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad obliczania i trybu przekazywania gminom kwoty rekompensującej dochody utracone z tytułu ustawowych ulg i zwolnień (Dz.U. Nr 13, poz.118) Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej dane zawarte w 3 skorygowanych wnioskach o ich przyznanie.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
- 358 zbiorczych sprawozdań Rb -Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
- 358 zbiorcze sprawozdania Rb - N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 153, poz. 1752) do Izby w II kwartale 2004 r. wpłynęły 104 bilanse z wykonania budżetu oraz 120 zbiorczych bilansów jednostek budżetowych, 61 zbiorczych bilansów zakładów budżetowych i 15 zbiorczych bilansów gospodarstw pomocniczych.
Wytworzył/Wprowadził: Renata Zasada-Wójcik 2004-07-23 09:13:11
Opublikował: Renata Zasada-Wójcik 2004-07-23 09:13:53
Zmienił: Renata Zasada-Wójcik 2004-07-23 09:13:11
Opublikował: Renata Zasada-Wójcik 2004-07-23 09:13:53
Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.