Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w II kwartale 2005 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
- 160 sprawozdań Rb – 27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 28 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 156 sprawozdań Rb – 28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 24 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 158 sprawozdań Rb – NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 26 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 143 sprawozdań Rb – Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 11 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 135 sprawozdań Rb – N o stanie należności w tym 3 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 111 sprawozdań Rb – 27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu
- 114 sprawozdań Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego, w tym 1 po skorygowaniu nieprawidłowości
- 114 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu
Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
- 253 zbiorcze sprawozdania Rb – Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
- 247 zbiorczych sprawozdań Rb – N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 153, poz. 1752) do Izby w II kwartale 2005 r. wpłynęło 128 bilansów z wykonania budżetu, 127 zbiorczych bilansów jednostek budżetowych, 65 zbiorczych bilansów zakładów budżetowych oraz 14 zbiorczych bilansów gospodarstw pomocniczychWytworzył/Wprowadził: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:22:24
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:22:51
Zmienił: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:22:24
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:22:51
Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.