Wydział Informacji, Analiz i Szkoleń w III kwartale 2005 roku skontrolował i wprowadził do ewidencji komputerowej:
- 156 sprawozdań Rb–27S z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t, w tym 25 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 157 sprawozdań Rb–28S z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t, w tym 26 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 154 sprawozdania Rb–NDS o nadwyżce/deficycie, w tym 23 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 138 sprawozdań Rb–Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń, w tym 7 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 134 sprawozdania Rb–N o stanie należności, w tym 3 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 103 sprawozdania Rb–PDP z wykonania podstawowych dochodów podatkowych, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 167 sprawozdań Rb – 30 z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych w tym 13 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 31 sprawozdań Rb – 31 z wykonania planów finansowych gospodarstw pomocniczych w tym 2 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 213 sprawozdań Rb – 32 z wykonania planów finansowych środków specjalnych jednostek budżetowych, w tym 7 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 145 sprawozdań Rb – 33 z wykonania planów finansowych funduszy celowych nie posiadających osobowości prawnej, w tym 14 sporządzonych po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 113 sprawozdań Rb–27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości,
- 117 sprawozdań Rb-50 o dotacjach na zadania z zakresu administracji rządowej zlecone jednostkom samorządu terytorialnego, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości
- 117 sprawozdań Rb-50 o wydatkach budżetowych z wykonania zadań z zakresu administracji rządowej zleconych jednostkom samorządu terytorialnego, w tym 1 sporządzone po skorygowaniu nieprawidłowości.
Sprawozdania sporządzone nieprawidłowo, na wniosek pracowników Izby, były korygowane przez osoby je sporządzające. Sprawozdania te w formie skorygowanej zostały wprowadzone ponownie do ewidencji komputerowej.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 10 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów i zasad sporządzania sprawozdań w zakresie państwowego długu publicznego oraz poręczeń i gwarancji jednostek sektora finansów publicznych Izba sprawdziła i wprowadziła do ewidencji komputerowej:
- 264 zbiorcze sprawozdania Rb–Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń finansów jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego
- 260 zbiorcze sprawozdania Rb–N o stanie należności jednostek sektora finansów publicznych posiadających osobowość prawną, dla których organem założycielskim lub nadzorującym są jednostki samorządu terytorialnego.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U Nr 153, poz. 1752) do Izby w III kwartale 2005 r. wpłynął 1 zbiorczy bilans jednostki budżetowej oraz 1 zbiorczy bilans gospodarstwa pomocniczego.
Wytworzył/Wprowadził: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:19:54
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:20:15
Zmienił: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:19:54
Opublikował: Wioletta Krawczyk 2005-10-13 13:20:15
Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.